Документи - Нормативна база
Про систему обліку публічної інформації в апараті Корецької райдержадміністрації

УКРАЇНА

КОРЕЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

 

20 липня 2017 року      № 235

 

 

Про систему обліку публічної інформації в апараті Корецької райдержадміністрації

 

Відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації”, Указу Президента України від 05.05.2011 № 547/2011 „Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації”, постанови Кабінету Міністрів України від 21.11.2011 № 1277 „Питання системи обліку публічної інформації”, на виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 03.12.2012 № 701 „Про систему обліку публічної інформації в апараті Рівненської облдержадміністрації” для забезпечення збереження та доступу до публічної інформації шляхом створення, функціонування і ведення системи обліку публічної інформації:

 

1. Затвердити:

Положення про систему обліку публічної інформації в апараті Корецької райдержадміністрації (далі – Положення), що додається;

форму електронної облікової картки документів, що містять публічну інформацію, що додається.

 

2. Головному спеціалісту з питань внутрішньої політики відділу правового забезпечення та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації забезпечити функціонування  та ведення системи обліку публічної інформації в апараті райдержадміністрації.

 

3. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації забезпечити створення, функціонування та ведення системи обліку публічної інформації та доступ до неї.

 

4. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 02.01.2013 № 1 „Про систему обліку публічної інформації в апараті Корецької райдержадміністрації”, від 28.04.2017 № 164 „Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 02.01.2013 № 1”.

 

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації.

 

 

 

Голова адміністрації                                                                                    С.Черній


Повний текст