КОРЕЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Нормативна база
Про упорядкування діяльності центру надання адміністративних послуг Корецької районної державної адміністрації

У К Р А Ї Н А

КОРЕЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

 

29 грудня 2014 року                                                          № 444

 

 

Про   упорядкування діяльності центру надання адміністративних послуг Корецької районної державної адміністрації

 

 Зареєстровано в Корецькому районному управлінні юстиції Рівненської області

05 січня 2015 року за № 3/173

Відповідно до статті 41 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, на виконання Закону України „Про адміністративні послуги”,  постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 „Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг”, від 20.02.2013 № 118 „Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг”, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 29.01.2013 № 59 „Про створення районних та міських центрів надання адміністративних послуг”, розпорядження голови районної державної адміністрації від 28.10.2013 № 110-к „Про упорядкування структури Корецької районної державної адміністрації”, враховуючи рішення Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва від 18.11.2014 № 1067-т про погодження проекту розпорядження голови Корецької районної державної адміністрації Рівненської області „Про упорядкування діяльності центру надання адміністративних послуг Корецької районної державної адміністрації” та з метою створення зручних і сприятливих умов для отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації  про діяльність органів виконавчої влади:

 

1. Затвердити:

1.1. Регламент центру надання адміністративних послуг Корецької районної державної адміністрації, що додається.

1.2. Склад учасників центру надання адміністративних послуг Корецької районної державної адміністрації,  згідно з додатком 1.

1.3. Графік прийому суб’єктів звернень безпосередньо суб’єктами надання адміністративних послуг у центрі надання адміністративних послуг Корецької районної державної адміністрації, згідно з додатком 2.

 

2.  Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на центр надання адміністративних послуг  Корецької районної державної адміністрації.

 

3. Сектору з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації апарату Корецької районної державної адміністрації забезпечити оприлюднення цього розпорядження в установленому порядку.

 

4. Розпорядження набирає чинності після державної реєстрації в Корецькому районному управлінні юстиції з моменту його оприлюднення.

 

5. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови районної державної адміністрації від 26.12.2013  № 523 „Про упорядкування діяльності центру надання адміністративних послуг Корецької районної державної адміністрації”.

 

6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Карпушу О.Д.

 

 

 

Виконуючий обов’язки голови адміністрації                                                                                   О.Карпуша

Повний текст