КОРЕЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

за лютий 2020 року

 

 

Надійшло всього звернень до РДА, з них:

 

Письмових

34

Надійшло на розгляд за належністю з  ОДА(з них КО (0)

0

Надійшло до голови РДА (з них 1 КО (82))

34

Усних

12

На виїзних прийомах голови РДА (з них КО (0)

8

На особистому прийомі голови РДА (з них 1 КО (23)

4

Надійшло всього звернень до РДА, з них:

 

За статтю:

Чоловік

 

12

Жінка

34

Від жителів міської ради

15

Від жителів сільських рад

20

Інших

1

Розглянуто:

Управлінням соціального захисту населення РДА

21

Відділом житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури та захисту довкілля РДА

1

Службою у справах дітей РДА

3

Апаратом РДА

3

Надано роз’яснення в.о. голови РДА в усній формі  при проведенні виїзного прийому громадян на місці

8

 

Також надходили звернення через Урядову телефонну „гарячу лінію” – 6, та „гарячу лінію” ОДА – 0.

Всі звернення розглянуто вчасно, заявникам надано обґрунтовані відповіді без порушення строків розгляду, встановлених законодавством.

        Діловодство за зверненнями громадян в Корецькій районній державній адміністрації ведеться згідно з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.

Зокрема, в розрізі міської та сільських рад району, протягом лютого 2020 року звернення надходили:

 

 

МІСЬКСІЛЬВИКОНКОМИ

ПИСЬМОВИХ

УСНИХ

Надійшло до голови РДА

 

Надійшло на розгляд за належністю

з  ОДА

На виїзному прийомі громадян голови РДА

На особистому прийомі голови РДА

МІСЬКА РАДА

14

 

 

1

БРИКІВСЬКА

1

 

 

1

ВЕСНЯНСЬКА

 

 

 

 

В. КЛЕЦЬКІВСЬКА

 

 

 

 

В. МЕЖИРІЦЬКА

2

 

5

 

ГВІЗДІВСЬКА

1

 

3

 

ГОЛОВНИЦЬКА

1

 

 

 

ДАНИЧІВСЬКА

2

 

 

 

ЖАДКІВСЬКА

 

 

 

 

ЗАЛІЗНИЦЬКА

1

 

 

 

ІВАНІВСЬКА

 

 

 

 

КОЛОВЕРТІВСЬКА

 

 

 

 

КОРИСТІВСЬКА

 

 

 

 

КРИЛІВСЬКА

2

 

 

 

МОРОЗІВСЬКА

2

 

 

 

НЕВІРКІВСЬКА

1

 

 

 

НОВОКОРЕЦЬКА

2

 

 

1

РІЧЕЦЬКА

 

 

 

 

САМОСТРІЛІВСЬКА

1

 

 

 

САПОЖИНСЬКА

 

 

 

 

СВІТАНІВСЬКА

 

 

 

 

СТОВПИНСЬКА

 

 

 

 

СТОРОЖІВСЬКА

1

 

 

 

УСТЯНСЬКА

 

 

 

 

ХАРАЛУЗЬКА

 

 

 

 

ЩЕКИЧИНСЬКА

2

 

 

1

ІНШІ

1

 

 

 

РАЗОМ

34

 

8

4

 

 

Протягом лютого  2020 року проведено:

п/п

Дата

ЗАХІД

Короткий зміст

1.

05.02.2020

Виїзний прийом громадян керівництвом райдержадміністрації

В.Межирицька с.р.

(Кулик Володимир) – прийнято 5 осіб

2.

05.02.2020

Виїзний прийом громадян керівництвом райдержадміністрації

Крилівська с.р.

(Сухий Олександр) – прийнято 3 осіб

3.

06.02.2020

Засідання комісії з надання одноразової грошової допомоги

 

Позитивно розглянуто 35 заяв, відповідно надана матеріальна допомога в сумі 24900 грн. (Розпорядження   № 35 від 07.02.2020)

4.

07.02.2020

Перевірка Бриківської сільської ради

Щодо виконання ст. 38 Закону України        „Про місцеве самоврядування в Україні”

5.

19.02.2020

Виїзний прийом громадян керівництвом райдержадміністрації

Гвіздівська с.р.

(Кулик Володимир) – прийнято 3 осіб

6.

19.02.2020

Виїзний прийом громадян керівництвом райдержадміністрації

Сапожинська с.р.

(Сухий Олександр) – прийнято 3 осіб

7.

21.02.2020

Засідання районної комісії з питань надання матеріальної підтримки учасникам антитерористичної операції,   мобілізованим особам та особам, які зараховані на військову службу за контрактом

Позитивно розглянуто 2 заяви, відповідно надана матеріальна допомога в сумі 10000 грн. (Розпорядження   № 56 від 24.02.2020)

8.

26.02.2020

Засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації

Підготовлено протокол № 2 від 26.02.2020

9.

25.02.2020

Прямий телефонний зв’язок з населенням району

Зареєстровано 2 звернення (дзвінки)

10.

24-28.02.2020

День відкритого листа на території Самостріліської сільської ради

Надійшло 2 звернення

Своєчасний, обґрунтований розгляд звернень громадян і надалі залишається пріоритетним напрямком діяльності Корецької районної державної адміністрації.